torsdag 3 december 2009

Gult foder


Glömde att visa mitt illgula foder i min randiga väska i förra inlägget och det vill jag ju inte att någon ska gå miste om :)
Är ganska kluven till foder, å ena sidan ger det ett mera arbetat intryck och det är bra att ha en ficka i väskan men å andra sidan är det så otroligt svårt att få det bra tycker jag. Om det är någon som har något tips, råd eller knep på hur man kan göra tar jag tacksamt emot sådana. Känsliga textillärare varnas för att läsa vidare nu. Egentligen är det ganska fantastiskt att det blir något överhuvudtaget för jag klipper till fodret på en höft efter väskans form och så syr jag och håller tummarna för att allt ska gå bra...

4 kommentarer:

  1. Gillar du också gult o rött!

    SvaraRadera
  2. Jag är så kär i dina väskor

    SvaraRadera
  3. Vilken fin väska! Man blir verkligen glad av färgerna! Det behövs lite energikickar den här årstiden när det aldrig blir riktigt ljust. Fodret ser ju också bra ut. Kommer ni till landet i jul?
    Hälsa alla!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Tack för din medverkan i min tävling! På söndag drar jag en vinnare! Lycka till!

    SvaraRadera